torsdag 16. juli 2009

UKE 3


Da er jeg allerede ferdig med uke 3. Tiden går alt for fort. Skummelt fort. Denne uka har vert utrulig bra. Tirsdagen(den normale vaske dagen),var jeg så heldig å fikk dagen fri:-) Jeg dro sammen B&B ut på lagunen. Der fikk jeg kitet hele dagen. Satte endelig noen nye trix. Sykt bra dag. Elsker min nye kite. FURIA 2. Den må bare prøves. Super digg!

Kurs deltagerne har vert meget livlige. Kjempe kul gjeng. Jeg klarte å få to stykker opp på brett denne uka også. Er så gøy når andre får det bra til. Blir så gira selv. Alle kursdeltagerne var kjempe ivrige på kitinga, kabelbanen og festinga.



Lørdagskvelden ble en salsa kveld. Dancing helt til sola står opp. Kan ikke klage på dance movsa denne kvelden hvertfall. hehe <3



Jeg hadde fått bestilling på 20 armbond fra GOOFY.no. Fikk hjelp av Linn, Mari, Vegar. Nå må jeg nesten ansette dem til å arbeide for Flowerkite.net hehe.. (Barnearbeid)..:p

Tusen takk for en super uke:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar