mandag 20. juli 2009

uke 4


Denne uka her har gått like fort somm alle andre uker. Litt tung i starten, men humøret ble bedre over natta. Vi har vert utrulig heldig med vinden denne uka. Alle kursdeltagerne har klart seg kjempe bra. De fleste klarte seg utmerket. Mange ble så selvstendige, at de klarte å krysse. Elevene fikk over 20 timer med instruksjon. Vil si dette var de mest heldige elevene vi har hart denne sommeren. Ver så heldig med været. Helt perfekt!

På solingsfronten har jeg nå blitt litt tøffere med solkremen. Etter å ha brukt solfaktor 15, i 3 1/2 uke, er det sololje som nå gjelder. Har tilume slått til med solfaktor 6 (med gullerotfarge). Håper dette er lurt:p det får tiden vise. Må si jeg ikke har blitt solbrent enda. hehe

Vi pleier alltid å gå ut på lørdagene, men denne lørdagen fikk vi ikke komme inn på utestedet. Årsaken var pga uke 3 gruppa sin oppførsel på utestedet. Det var noen som hadde blit hivd ut. Så det gikk ut over gjengen denne uka. Super kipt!!

Lørdagen fikk jeg også vite at jeg kom inn på Høyskolen i Lillehammer på Idrett Bachelor. :-) Er så GLAD!! Er kjempe fornøyd. Stolt av meg selv som har klart å komme inn. Nå mangler bare leilighet. Driver å titter på Finn.no.. Er mye morsomt der. Gleder meg skikkelig til jeg skal begynne.

I morgen, tirsdag, blir det mye å gjøre igjen. Jeg er satt på husvask. Gleder meg skikkelig:p Arbeidet må gjøres. Vi STAF begynner å bli så rutirnerte nå. All vask går som smurt.. Ser fram til en ny uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar