mandag 27. juli 2009

uke 5

Ny uke igjen. Denne uka har vi hatt ikke så mange kursdeltagere. Jegg Fikk ansvar for Steinar og Adrian. To gutter fra Bergen. Direkte fra Marinen. (se bilde)
Disse to ble veldig flinke. Vi var veldig uheldig med været denne uka. Bare to dager med vind. Resten var regn eller lite vind.

Vi var en tur i kabelparken denne uka. De fleste kom opp på brettet. Gruppa var ikke så stor, men alle har finni tonen veldig godt. Vi hadde desverre en ulykke i dag. Ei på kurset klarte å falle, slik at kanskje kravebeinet er bruket. Hun reiser tilbake til Danmark i morgen. Håper det går bra med henne. Ønsker henne god bedring.

Dette er siste dagen min i huset. Neste uke skal Lapointcampen flytte til Viana. En by 20 min lengre nord. Morgendagen blir kaos. Flytting, kjøre deltagere på flyplassen og vaske hus. Gleder meg ikke akkurat. Men det er jo en del av jobben (uheldigvis).. Pytt, pytt...

Onsdag drar jeg til Lisboa på en uke med ferie, surfe og god mat:-) Gleder meg veldig. Ser fram til det. Blir kjempe koselig. Det blir ikke noe blogg skriving den uka, men skal bli full oppdatering.;)


(bildet av caf'e) er internettcafeen hvor jeg tilbringer PC tiden. Må kjøpe noe for å sitte her. Er veldig koselig. Trives godt i mitt eget selvskap. Deilig med alene tid. Man jobber 24/7, så meget behaglig med frihet her på internettkafeen. Veldig sure kelnere, men ellers veldig hyggelig. Trur de ikke helt liker oss nordmenn. Vi som kunn kommer hitt for internett. Gratis*drikke...










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar